پرواز کیلئے موسم کی سب سے خطرناک اقسام کی درجہ بندی

March 20, 2023

راچڈیل (نمائندہ جنگ) برٹش ایئرویز کے کپتان نے پرواز کیلئے موسم کی سب سے خطرناک اقسام کی درجہ بندی کی ہے، دھند سے لے کر گرج چمک کے ساتھ انہیں پرواز میں خلل ڈالنے کی طاقت کیلئے 10 میں سے درجہ بندی دیتا ہے، پرواز کے لئے سب سے خراب موسم پر روشنی ڈالی گئی ہے‘کیپٹن سٹیو آل رائٹ اعصابی مسافروں کے لیے برٹش ایئرویز کا فلائنگ ود اعتماد کورس چلاتے ہیں۔ کتاب فلائنگ ود کنفیڈینس دی پروون پروگرام ٹو فکس یور فلائنگ فیئرز (رینڈم ہاؤس یو کے) سے پتہ چلتا ہے کہ یہ وہ سوال ہے جو وہ اکثر حاضرین سے پوچھتے ہیں اس کا جواب دینے میں مدد کے لیے ٹوم میں وہ اپنے ذاتی تجربے اور ساتھیوں کی طرف سے موڑ کی کہانیوں کی بنیاد پر موسم کی ممکنہ طور پر خطرناک قسموں کو 10 میں سے ایک درجہ بندی کرتاہے ۔ ایئر کینیڈا ڈریم لائنر کے کپتان ڈوگ مورس کی کتاب This Is Your Captain Speaking سے خراب موسم میں پرواز کے بارے میں بصیرت حاصل کی جا سکتی ہے کیپٹن آل رائٹ کہتے ہیں جب ہوا بہت گرم ہوتی ہے تو یہ بہت پتلی ہو جاتی ہے اور انجن اتنی مؤثر طریقے سے نہیں چل پاتے اور پروں سے اتنی زیادہ لفٹ نہیں ہوتی جیسا کہ بہت اونچائی پر ہونے کا اثر ہوتا ہے، جیسے جیسا کہ جوہانسبرگ میں (5,751ft/1,753m) کی اونچائی اہم ہے ہم ان ہوائی اڈوں کوگرم اور اونچاکہتے ہیں اگرچہ یہ خطرناک نہیں ہے لیکن یہ مجموعہ پائلٹوں کے لیے چیلنجوں کا ایک خاص مجموعہ پیش کرتا ہے ہمیں صرف ٹیک آف اور لینڈنگ کے لیے ایک طویل رن وے کی ضرورت ہے۔ اس بات کو مدنظر رکھنا ہوگا کہ حالات طیارے کی کارکردگی کو کیسے متاثر کریں گے ۔کیپٹن ڈگ مورس مزید بتاتے ہیں کہ ان حالات میں ٹیک آف کی رفتار زیادہ ہوتی ہے، پائلٹ بعض اوقات وزن میں کمی کرتے ہیں کم مسافر اور کم سامان اس بات کو یقینی بنانے کے لیے کہ ہوائی جہاز محفوظ طریقے سے ہوائی جہاز میں پہنچ جائے۔ وہ لکھتے ہیں کہ آپ کو مشرق وسطی میں بہت سی ایئر لائنز رات کے پہر کے اوقات میں اپنی زیادہ تر پروازیں چلاتی نظر آئیں گی کیونکہ درجہ حرارت کچھ ٹھنڈا ہوتا ہے خوش قسمتی سے ان کے لیے، زیادہ تر ہوائی اڈے سطح سمندر کے قریب بلندی پر بیٹھتے ہیںان کی اونچائی کی وجہ سے کیپٹن مورس نے مزید کہتے ہیں کہ ڈینور (5,434ft/1,656m) اور کیلگری (3,556ft/1,083m) شمالی امریکہ میں کچھ طویل ترین رن وے ہیں کیپٹن آل رائٹ کہتے ہیں برف کے دو اثرات ہوتے ہیں ایک زمین پر اور دوسرا ہوا میں ہوتا ہے۔جہاز کومحفوظ طریقے سے اتارنے کے لیے، بازو کی اوپری سطح برف سے صاف ہونی چاہیے اس وجہ سے، ہوائی جہاز کو باقاعدگی سے ٹھنڈ کے بعد صبح کے وقت اور ہر ٹیک آف سے پہلے اگر برفیلے حالات اب بھی موجود ہیں تو برف سے ہٹا دیا جاتا ہے ہوا میں بادل کے ذریعے پرواز کے دوران جب ہوا کا درجہ حرارت جمنے کے قریب ہوتا ہے تو برف کا پروں پر عام طور پر سرکردہ کنارے پر جمع ہونا ممکن ہوتا ہے تمام تجارتی طیاروں میں بورڈ پر کسی نہ کسی طرح کا اینٹی آئسنگ اور/یا ڈی آئیسنگ سسٹم ہوتا ہے، عام طور پر گرم ہوا انجن سے لی جاتی ہے اور اسے ونگ کے اگلے حصے میں پائپ کیا جاتا ہے بریلے رن وے پر اترنا ناممکن نہیں ہوگا انتہائی سرد موسم والے ہوائی اڈوں پر اکثر رن وے گرم ہوتے ہیں جو معاون ثابت ہوتے ہیں۔