• بانی: میرخلیل الرحمٰن
  • گروپ چیف ایگزیکٹووایڈیٹرانچیف: میر شکیل الرحمٰن

انرجی فرموں نے صارفین کو نئے سمارٹ میٹر ڈسپلے دینے سے انکار کر دیا

مانچسٹر(ہارون مرزا)انرجی فرموں نے صارفین کو نئے سمارٹ میٹر ڈسپلے دینے سے انکار کر دیا۔فراہم کنندگان کو صرف ایک کو فٹ کرنے کے بعد پہلے 12 مہینوں میں ڈسپلے کو تبدیل کرنے کی ضرورت ہے، گھروں کو ان کی توانائی کے استعمال کو ٹریک کرنے کے قابل نہیں چھوڑا جا رہا ہے کیونکہ ان کے سپلائرز انہیں اپنے سمارٹ میٹرز کیلئے گھر کے اندر ڈسپلے کی تبدیلی جاری کرنے سے انکار کررہے ہیں۔ ایک سروے میں یہ بات سامنے آئی ہے کہ یوٹیلیٹی فرموں نے نئے ڈسپلے یونٹ کیلئے ان کی درخواست کو ٹھکرا دیا ہے یعنی جب کہ ان کا میٹر ابھی بھی ریڈنگ بھیج رہا ہے وہ یہ دیکھنے سے قاصر ہیں کہ وہ ریئل ٹائم میں کتنی پاور استعمال کر رہے ہیں اور انہیں کتنا چارج کیا جا رہا ہے اس میں معذور اور کمزور صارفین بھی شامل ہیں جو جسمانی طور پر اپنے مین میٹر کو پڑھنے سے قاصر ہیں بیشتر میٹرز سیلابی صورتحال سے بھی متاثر ہوئے ہیں تاہم بہت سی فرموں نے متبادل ڈسپلے بھیجنے سے انکار کیا ہے اگر کوئی پراپرٹی میں 12 ماہ سے زیادہ پہلے نصب کیا گیا ہو چاہے موجودہ کسٹمر اس وقت وہاں نہیں رہ رہا ہو تو فرمز ایکشن نہیں لیں گی جب لوگ گھر منتقل ہوتے ہیں اور اپنی یونٹ کو اپنے ساتھ لے جاتے ہیں وہ یہ نہیں سمجھتے کہ انہیں جائیداد میں رہنا ہے اس سے مسائل پیدا ہورہے ہیں۔ ریڈر ایل ایس نے ہمیں بتایا کہ وہ اور اس کی بہن جو پنشنر ہیں 2022میں کرائے کے ایک نئے گھر میں منتقل ہوئیں اور ان کے سپلائر برٹش گیس کی طرف سے بار بار ان ہوم ڈسپلے سے انکار کیا گیاہم اس پراپرٹی میں دو سال پہلے چلے گئے تھے گزشتہ کرایہ دار نے کوئی ڈسپلے نہیں چھوڑا تھا ہم واقعی مایوس ہیں کہ ہم اپنے استعمال کو ٹریک نہیں کر سکتے تقریباً چار مواقع پر برٹش گیس کو فون کیا لیکن اس نے مجھے نیا دینے سے انکار کر دیا ہم یا تو باہر جا کر میٹر کو خود پڑھ سکتے ہیں یا آن لائن جا سکتے ہیں لیکن آن لائن ریڈنگ دو یا تین دن پیچھے ہوتی ہے حکومتی رہنما خطوط کے مطابق برٹش گیس کی پالیسی یہ ہے کہ اگر اس نے 12 ماہ سے زیادہ پہلے ایک ہی پراپرٹی پر پہلے سے نصب کیا ہوا ہے تو وہ گھر میں نیا ڈسپلے فراہم نہیں کرے گی جب کہ سمارٹ میٹر اب بھی سپلائر کو ریڈنگ فراہم کرے گا اس کا مطلب ہے کہ گھر میں ڈسپلے کے بغیر صارفین حقیقی وقت میں اپنی توانائی کے استعمال کو ٹریک کرنے کے قابل نہیں ہیں اس قاعدے نے ملک بھر کے صارفین کو اپنی توانائی کے استعمال کو مناسب طریقے سے ٹریک کرنے کے قابل نہیں چھوڑا ایسے وقت میں جب توانائی کی زیادہ قیمتیں لوگوں کو پریشان کر رہی ہیں وہیں میٹر ٹریک میں مشکلات نے انہیں مزید مسائل میں الجھا دیا ہے محکمہ برائے توانائی کی حفاظت اور نیٹ زیرو کا کہنا ہے کہ فراہم کنندگان کو صرف اس ایک سال کے کٹ آف تک گھر میں ڈسپلے فراہم کرنے کی ضرورت ہے لیکن یہ تجویز کرتا ہے کہ توانائی کی فرموں کو اس کے بعد بھی صارفین کی مدد کرنی چاہیے ۔

یورپ سے سے مزید