آپ آف لائن ہیں
ہفتہ6؍ربیع الاوّل 1442ھ 24؍اکتوبر 2020ء
  • بانی: میرخلیل الرحمٰن
  • گروپ چیئرمین و ایگزیکٹوایڈیٹر: میر جاوید رحمٰن
  • گروپ چیف ایگزیکٹووایڈیٹرانچیف: میر شکیل الرحمٰن
Jang Group

گُردوں کے مریضوں کیلئے 5 مفید غذائیں

گُردوں کی بیماریوں میں مبتلا افراد کو سوڈیم والی غذائیوں سے پرہیز کرنا چاہیے اور یہاں ہم گُردوں کے مریضوں کے لیے وہ غذائیں بتائیں گے جن میں ناصرف سوڈیم کی مقدار کم ہوگی بلکہ وہ ان مریضوں کے لیے بھی بہت مفید ثابت ہوسکیں گی۔

گُردے آپ کے جسم کا ایک اہم اعضاء ہے۔ یہ جسم میں موجود جراثیم کو ختم کرنے میں مدد کرتے ہیں۔ گُردوں کی بیماری میں مبتلا افراد کے لیے صحت مند غذا کی پیروی کرنا اہم ہے۔ گُردے کے مریضوں کو اکثر وہ غذائیں کھانے کو کہا جاتا ہے جو سوڈیم، پوٹاشیم، فاسفورس اور پروٹین کی کھپت کو محدود کرتی ہے۔

اگر آپ گُردے کی بیماری میں مبتلا ہیں تو آپ کے لیے بے حد ضروری ہے کہ آپ اپنی غذا کا خاص خیال رکھیں کیونکہ یہ آپ کی صحت کے لیے بہت ضروری ہے، یہاں ماہرین گُردوں کے مریضوں کے لیے کچھ دوستانہ غذائیں بتاتے ہیں جو آپ اپنی روزمرہ کی خوراک میں شامل کرسکتے ہیں۔

گردوں کے مریضوں کیلئے مفید غذائیں:

لہسن:

لہسن ایک عام جزو ہے جو ہر کھانے میں مزیدار ذائقہ کے حصول کے لیے شامل کیا جاتا ہے، اِس کے علاوہ لہسن دواؤں کی متعدد خصوصیات بھی پیش کرتا ہے۔ اس میں سوڈیم، پوٹاشیم اور فاسفورس کی سطح کم ہونے کی وجہ سے یہ گُردوں کی بیماری میں مبتلا افراد کے لیے فائدہ مند ہے۔

انناس:

انناس ایک ایسا پھل ہے جو آپ کے استثنیٰ کو بڑھانے میں مدد کرسکتا ہے۔ انناس ہاضمے کے لیے بھی فائدہ مند ہے۔ اس پھل میں پوٹاشیم کی مقدار کم اور فائبر کی مقدار زیادہ ہوتی ہے۔ یہ کم پوٹاشیم والے پھلوں میں سے ایک ہے جس سے گُردے کی تکالیف کے شکار افراد لُطف اُٹھا سکتے ہیں۔

پیاز:

پیاز کا استعمال تقریبا ہر پکوان میں کیا جاتا ہے، کھانوں کے علاوہ پیاز کو گھریلو نسخوں میں بھی استعمال کیا جاتا ہے کیونکہ اس میں صحت سے متعلق کئی فوائد موجود ہوتے ہیں۔ صحت مند گُردوں کے لیے سوڈیم کی مقدار کو کم کرنے کا مشورہ دیا جاتا ہے اور پیاز میں سوڈیم کی مقدار بہت کم ہوتی ہے۔ یہ بھی کہا جاتا ہے کہ سلاد کے لیے کچے پیاز کا استعمال کریں۔

بلوبیری:

بلوبیری اینٹی آکسیڈینٹس کا ایک پاور ہاؤس ہیں۔ نیلے رنگ کی بیریز مزیدار ہونے کے ساتھ ساتھ صحت مند بھی ہیں۔ کم سوڈیم کی وجہ سے یہ گُردوں کے امراض میں مبتلا افراد کے لیے دوستانہ غذا سمجھی جاتی ہے۔ بلوبیری قوت مدافعت اور دل کی صحت کو بڑھانے میں بھی مددگار ثابت ہوسکتی ہے۔

شملہ مرچ:

شملہ مرچ غذائیت سے بھرپور ہوتی ہیں۔ یہ اینٹی آکسیڈینٹس کا ایک طاقتور ذریعہ ہے۔ یہ وٹامن سی کا بھی ایک اچھا ذریعہ ہے۔ آپ سلاد، سالن، سینڈویچ اور بہت سے کھانوں میں شملہ مرچ شامل کرکے کھاسکتے ہیں۔

صحت سے مزید