آپ آف لائن ہیں
پیر14؍ذیقعد 1441ھ 6؍جولائی 2020ء
  • بانی: میرخلیل الرحمٰن
  • گروپ چیئرمین و ایگزیکٹوایڈیٹر: میر جاوید رحمٰن
  • گروپ چیف ایگزیکٹووایڈیٹرانچیف: میر شکیل الرحمٰن
Jang Group

نیویارک کورونا وائرس کے نئے کیسز میں کمی کے بعد دوبارہ کھلنے کیلئے پر اعتماد

نیو یارک : جوشوا شیفن

ریاست کے گورنر نے اعلان کیا ہےکہ نیویارک اپنی کورونا وائرس آزمائش کے ایک نازک مرحلے سےگزر چکا ہے اور دوبارہ کھلنے کے لئے پراعتماد ہے جیسا کہ اب یہ دو مہینے پہلے جب بحران ابتدائی دور میں تھا اس وقت کی اموات اور اسپتالوں میں داخل ہونے والی سطح پر واپس آ گیا ہے۔

پیر کے روز گورنر اینڈریو کوومو نےایک روز قل جس امید کا اظہار کیا تھا اس کونیو یارک شہر کے میئر بل ڈی بلاسیو کے تبصرے نےحمایت کی ، جنھوں نے عندیہ دیا کہ اگلے ماہ یہ شہر دوبارہ کھول سکتا ہے۔

ان کے جائزوں نے دو تباہ کن مہینوں،وسطی چین سے شروع ہونے والے وبا کا مرکز بننے کے بعدجس میں 21،000 سے زیادہ شہری ہلاک ہوگئے اور تجارتی اور ثقافتی زندگی تعطل کا شکار ہوگئی ہے ، کے بعد نیویارک کی بتدریج بحالی میں ایک سنگ میل کی نشاندہی کی ہے۔

شٹ ڈاؤن آرڈر کا خاتمہ ہونے پرجب انہوں نے ریاست کے مرحلہ وار دوبارہ آغاز کے نام سے جمعہ کو شروع ہونے والے منصوبے کا آغاز کیا توہمسٹر کوومو نے کہا کہ اس تاریخی سفر کا اگلا مرحلہ ہے ۔

دوبارہ کھولنے کے مقاصد کے تحت نیویارک کو 10 علاقوں میں تقسیم کیا گیا ہے۔ معمول کی زندگی یا اس سے قریب کی کوئی چیز دوبارہ شروع کرنے کے لیے ایک علاقےکو سات معیار کو پورا کرنا پڑے گا۔ان میں ٹیسٹ اور اسپتال کی گنجائش کی کم از کم مقدار کے ساتھ ساتھ 14 دن میں نئے کورونا وائرس کیسوں میں کمی ہے۔

ہمسٹر کوومو نے کہا کہ کچھ علاقے آج ہی کھلنے کیلئے تیار ہیں جبکہ کچھ بہت قریب ہیں ۔

گورنر نے کہا کہ اگر کسی علاقے میں نئے کیسز کی تعداد میں اضافہ کا سامنا ہوات ہے تو حکام سخت پابندیاں عائد کرسکتے ہیں،جیسا کہ انہوں نے اس وائرس کو کنٹرول کرنے کے لئے دو ماہ کی قربانیوں کے ضیاع کو رکونے کے لئے انتباہ کیا۔

دوبارہ کھولنا علاقائی اور صنعت دونوں لحاظ سے آگے بڑھے گا ، کاروباروں کو اپنی خدمات کی لازمی نوعیت اور ان کے لاحق خطرات کی بنا پر کاروائیاں دوبارہ شروع کرنے کو ترجیح دی جائے گی۔

دوبارہ کھولنا علاقائی اور صنعت دونوں لحاظ سے آگے بڑھے گا ، کاروباری اداروں کو اپنی خدمات کی لازمی نوعیت اور ان کے لاحق خطرات کی بنا پر کاروائیاں دوبارہ شروع کرنے کو ترجیح دی جائے گی۔مینوفیکچرنگ اور تعمیر کا کام پہلے مرحلے میں شروع ہوگا ، جبکہ مالی خدمات اور دیگر آئندہ آئیں گے۔

کئی ہفتوں کی سخت پابندیوں کے بعد مسٹر کوومو نے پیر کو کہا کہ باغبانی اور زمین کی تزئین نوکی خدمات 15 مئی کو دوبارہ شروع ہوسکتی ہیں ، جیسے ٹینس جیسی ہلکی پھلکی تفریح۔

مسٹر کوومو نے کہا کہ نیو یارک ریاست میں 10 مئی کو کوروناو وائرس سے مرنے والوں کی تعداد 161 تھی جو 26 مارچ کے بعد سب سے کم ہے۔

نیو یارک شہر میں کورونا وائرس سے اموات ، جن کی اطلاع دو دن کے وقفے کے بعد دی جاتی ہے ، 21 ہوگئی , جوکہ7 اپریل کو ایک روزہ 577 کی چوٹی کی سطح سے نیچے اور 18 مارچ کے بعد سب سے کم ہے۔ مسٹر ڈی بلیسو نے اس پیشرفت کا ذکر کیا ،اگرچہ کہ انہوں نے تسلیم کیا کہ شہر معمول کی سرگرمیاں دوبارہ شروع کرنے کے لئے ابھی تک واضح طور پر تیار نہیں ہے۔

انہوں نے کہا کہ جون تک جب ہم اپنی پیشرفت کو جاری رکھتے ہوئے ممکنہ طور پر کچھ حقیقی تبدیلیاں کرنے کے قابل ہو جائیں گے۔

نیو یارک کی وبائی امراض کے خلاف جنگ میں جو علامات کا رخ موڑ سکتی ہیں اس سے امریکی اسٹاک کو سطح پر رکھنے میں بھی مدد ملی ، گورنر کے تبصروں کے بعد دن بھر ایس اینڈ پی 500 مثبت رجحان میں داخل ہوگا۔

فنانشل ٹائمز سے مزید